بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی ترسو بود،شجاعت دایی کجا رفته بود!؟

http://www.fcesteghlal.ir/esteghlal_content/media/image/2014/01/12308_orig.jpg

متاسفانه اکثر اهالی رسانه بعد از  پایان دربی 78 تمام تقصیرات و بهانه های که باعث نمایش کسل کننده و بی روح سرخآبی ها شده بود را به گردن ترسو بودن و سیستم تدافعی قلعه نویی انداخته و وی را متهم ردیف اول عملکرد بازیکنان دو تیم در زمین بازی دانسته اند!
اگر بخواهیم انصاف را هم رعایت کرده باشیم باید آنطرف قضیه که 50 درصد از عاملین نمایش های نچندان جذاب و کم گل داربی را به خود اختصاص داده اند نیز انتقاد کنیم و بپرسیم که  علی دایی و تیمش که ادعای می کنند استقلالی ها برای نباختن به زمین مسابقه آمده بودند و حتی یک موقعیت گل هم روی دروازه تیمشان خلق نکردند چرا نتوانستند نمایش قابل قبولی را ارائه نمایند؟
چرا کسی از علی دایی انتقاد نمی کند که چرا حسین ماهینی بازیکن ملی پوش خود را 90 دقیبقه روی نیمکت قرار داده بود و حتی حاضر به بازی دادن برای دقایق اندکی  نشد!
چرا کسی از علی دایی و کادرفنی قرمزها نمی پرسد که چرا دو هفته قبل از دربی  در بوق و کرنا کردند که اگر علی منصوریان محسن مسلمان و پیام صادقیان را برای تیم زیر 23 انتخاب کند و به مسابقات آسیایی ببرد حاضر به انجام بازی مقابل استقلال نخواهند بود،اما زمان برگزاری شهرآورد مسلمان را 90 دقیقه روی نیمکت می نشانند و با این کارشان هم به تیم ملی کشورمان آسیب می رسانند و هم به روند حرکتی فاز هجومی تیم خودشان!؟
چرا کسی از علی دایی نمی پرسد که چرا در طول 90 دقیقه بازی محو جریان بازی شده و بی تاکتیکی تیمش را که  معلوم نبود چه راهی برای باز کردن آبی پوشان پایتخت انتخاب کرده ند را تغییراتی در آن ایجاد کند بلکه شاهد گلزنی تیمش باشند!؟
فقط امیر قلعه نویی باید زیر تیغ کارشناسان و هواداران رقیب و متاسفانه خیلی از هواداران خودی قرار بگیرد که چرا تیمش را با وجود از دست دادن چند بازیکن تاثیر گذار دفاعی تر از رقیبش چیده است!
آیا حفظ صدرنشینی و تثبیت آن مهم تر از این بوده که مثلا به جای استفاده از اولادی می بایست از برهانی و نظری استفاده میکرده ؟
تیم حریف بخاطر از دست ندادن دو تا بازیکن جوان تیمش شهر را به هم ریخته بودند  و باعث استعفای علی منصوریان و حذف تیم خوبش از بازی های آسیایی شدند!اما امیر قلعه نویی حق ندارد بخاطرذ از دست دادن کاپیتان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران و یکی از مدافعین ثابت این تیم در جام جهانی برزیل تیمش را کمی محتاطانه تر ارنج کند و به مصاف رقیب سنتی خود بفرستد؟
واقعا اگر استقلال با یک ترکیب هجومی در دربی حاضر میشد و درنهایت یک دیدار پرگل و جذاب را رقم میزدند منتها همانند آن دربی کذایی 3بر2 زمین را با باخت به رقیبش ترک میکردند،همین هواداران مدعی و منتقد قلعه نویی که وی را متهم به ترسو بودن کرده اند،وی را تا مدتها می بخشیدند!؟آیا در صورت باخت به پرسپولیس امیر قلعه نویی تا همین حالا که یکروز از آن گذشته زنده می گذاشتند!؟
نکته:تیم امیرقلعه نویی دربی را مساوی کرده و با اختلاف 4 امتیاز از پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است،اینگونه به وی حمله کرده اند و زیر تیغ انتقادات تند خود قرار داده اند!اگر خدای نکرده نتیجه را به قرمزها واگذار میکردند چه بلایی سر سرمربی استقلال می خواستند بیاورند!؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 10 / 1392برچسب:استقلال,امیر قلعه نویی,علی دایی,دربی 78, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com